عیدباستانی نوروز 1400  و بهار طبیعت بر همگان مبارک باد .با آرزوی از بین رفتن ویروس کرونا      
کد خبر: ۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
مهمترین مزایای ثبت آنی، دسترسی سریع سردفتر به اصالت سند و جلوگیری از جعل اسناد است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان مهدی اقبال مدیر کل ثبت استان افزایش سرعت انتقال اطلاعات بین واحدهای ثبتی و دفاتر اسناد رسمی، جلوگیری از اسناد سفید امضا، تسهیل در احراز هویت، تسریع در جابجایی، استعلام اموال غیرمنقول بین دفاتر اسناد رسمی و اداره های ثبت را از جمله مزایای ثبت آنی برشمرد.

ایشان همچنین اظهار داشت: ثبت آنی علاوه بر افزایش سرعت موجب ارتقای سلامت کار و افزایش ضریب امنیت کاری و شغلی سران دفاتر اسناد رسمی نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: به غیر از این موارد باید گفت که کاهش رویارویی ارباب رجوع با کارمندان واحدهای ثبتی به واسطه راه اندازی این سامانه علاوه بر تسریع در کار ارباب رجوع موجب کاهش فساد اداری نیز شده است. اقبال در بخش دیگری از سخنانش درباره اجرای طرح امضای الکترونیک هم خاطر نشان کرد: خوشبختانه در تمامی دفاتر اسناد رسمی گواهی امضای الکترونیکی راه اندازی شده و درحال   بهره برداری است. همچنین در تمامی واحدهای ثبتی در سراسر استان، این عملیات انجام شده که به طور اساسی یکی از اقدام های ارزنده برای استفاده از سامانه ثبت الکترونیکی اسناد(ثبت آنی) وجود همین گواهی امضای الکترونیکی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد