دو چيز را خداوند در اين جهان كيفر ميدهد : تعدي ، و ناسپاسي پدر و مادر . حضرت محمد (ص)      کسی در قیامت در امان نیست مگر کسی که در دنیا ترس از خدا در دل داشت.امام حسین(ع)      عیدباستانی نوروز 99بر همگان مبارک باد      سال 1399 سال جهش تولید در کشور      
کد خبر: ۱۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز صورت گرفت
اتاق میز خدمت طرح تکریم ارباب رجوع معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رییس این دانشگاه در این معاونت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر اسماعیل ایدنی در مراسم افتتاح اتاق میز طرح تکریم ارباب رجوع معاونت غذا و داروی این دانشگاه، گفت: راه اندازی میز خدمت طرح تکریم ارباب رجوع در راستای خدمت شایسته به شهروندان کار ارزشمندی است.

وی ضمن تقدیر از دکتر برزگر معاون غذا و داروی به دلیل راه اندازی این میز خدمت در جهت تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: اطلاع‌رسانی مناسب به مراجعان در زمینه نحوه ارائه خدمات از طریق تنظیم برشور، نصب پوستر و تابلوی اعلانات و از همه مهمتر برقراری سیستم اتوماسیون اداری و استقرار سیستم الکترونیکی این خدمات رسانی تسریع یابد.

دکتر ایدنی همچنین گفت: جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف مسوولان دانشگاه و اشحاصی که مستقیما با ارباب رجوع سرو کار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت و کمیت خدمات  از جمله تسریع در دریافت خدمات (با کاهش بروکراسی و رفت و آمدها)، پاسخگویی و ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی با راه اندازی شماره تلفن های 1490 و سامانه های الکترونیکی حوزه های مختلف غذا، دارو و آزمایشگاه در این معاونت مشهود است که حقیقتا جای تقدیر دارد.

دکتر منصور آرزومند رییس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های معاونت غذا و داروی دانشگاه در راه اندازی میز خدمت طرح تکریم ارباب رجوع گفت: سرعت، دقت و کیفیت انجام امور مسلماً نقش زیادی در مراجعه ارباب‌رجوع به ادارات بازی می‌کند اما مهم‌تر از آن نحوه رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان است چراکه ایجاد حس اعتماد در مردم و رضایتمندی آنان از نحوه ارائه خدمات تأثیر مستقیمی در پیشرفت عملکرد آن سازمان دارد.

وی در ادامه افزود: راه اندازی میز خدمت طرح تکریم ارباب رجوع به منظور ایجاد ساز و کار لازم در ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به شهروندان و برخورد مناسب کارکنان با مراجعان و نهادینه شدن موضوع رضایتمندی ارباب رجوع اقدام خوب و شایسته ای است که انشالله بتواند رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

دکتر حسین برزگر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز هم در این زمینه گفت: پیگیری و رفع مشکلات دارویی ارباب رجوع در کوتاهترین زمان مهمترین دغدغه ما در معاونت است که الحمداله با راه اندازی سامانه های الکترونیک این مهم تحقق یافت.

وی در ادامه افزود: مشکل داروی جانبازان نیز که حقیقتا این عزیزان توانایی مراجعه حضوری به معاونت را ندارند با ایجاد راهکارهای لازم و تدابیرجدید تلاش کردیم در راستای طرح تکریم برای رفع مشکلات و دغدغه دارویی این جانبازان عزیز داروی مورد نیازشان را در اسرع وقت به درب منزلشان تحویل تحویل دهیم تا لااقل مشکلی از این قبیل نداشته باشند.

گفتنی است: دکتر ایدنی رییس دانشگاه به همراه دکتر آرزومند رییس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه و دکتر برزگر معاون غذا و داروی دانشگاه ار بخش های مختلف آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی این معاونت بازدید و از نزدیک با کارکنان این آزمایشگاه گفت و گو کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد