ماه مبارک رمضان مبارکباد      27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات گرامی باد
      
کد خبر: ۱۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
آیین تجلیل از کارکنان نمونه مجری طرح تکریم ارباب رجوع شرکت ملی حفاری ایران
 

آیین تجلیل از کارکنان نمونه مجری طرح تکریم ارباب رجوع شرکت ملی حفاری ایران با حضور مدیرعامل، معاونان، مشاوران، مدیران ارشد و جمعی از متخصصان این شرکت برگزار شد.

 در این آیین مهندس حیدر بهمنی در سخنانی از تلاش های مستمر مجموعه کارکنان شرکت در انجام وظایف محوله و تحقق برنامه های پیش بینی شده قدردانی کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای این شرکت که در نتیجه پشتکار، همدلی و هم افزایی میان کارکنان بخش های مختلف در سال جاری حاصل شد، گفت: تحقق اهداف و برنامه های شرکت  نشاندهنده عزم جدی این مجموعه تلاشگر در پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور می باشد.

بهمنی تصریح کرد: حسن اخلاق یکی از اصلی ترین گزینه ها برای موفقیت یک مدیر است که ترویج آن در سطوح مختلف سازمانی ،  رشد و بالندگی مجموعه  را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه سرمایه ای بالاتر از اخلاق برای انسان وجود ندارد، افزود: احترام به همنوعان و تکریم ارباب رجوع در نتیجه حسن اخلاق میسر می شود و در این راستا باید فرهنگ سازی و آموزش مباحث اخلاقی  مورد توجه  واقع شود.

وی اظهار کرد: مشتری مداری، رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع از مهمترین شاخص های مورد اهتمام در راستای ارتقاء و بقای شرکت ها محسوب می شود.

بهمنی گفت: طرح تکریم ارباب رجوع به عنوان بخشی از فرهنگ سازمانی می تواند در پیشبرد اهداف شرکت اثر گذار باشد و این امر موجب انسجام سازمانی و افزایش بهره وری و رضایتمندی کارکنان خواهد شد.

در آیین تجلیل از کارکنان نمونه طرح تکریم ارباب رجوع مشاور مدیرعامل شرکت در بخش منابع انسانی گفت: این همکاران براساس ارزیابی و نظر سنجی به عمل آمده از واحدها و بخش های مختلف عملیاتی و ستادی شرکت انتخاب شدند.

علی نجفی افزود: با توحه به اقدامات صورت گرفته در زمینه طرح تکریم ارباب رجوع، شرکت  ملی حفاری ایران در سطح استانی و  وزارت نفت برای چند سال متوالی به عنوان سازمان نمونه و برتر شناخته شده و در چندین نوبت مفتخر به دریافت لوح تقدیر گردید.  

وی یادآور شد: طرح تکریم ارباب رجوع اواسط سال 88 به عنوان یکی از محورهای تحول اداری، در شرکت ملی حفاری ایران اجرایی و مجموعه اقدامات انجام شده در این مدت مشتمل بر تدوین آیین نامه های طرح، منشور اخلاقی، تهیه چک لیست ارزیابی بازرسی و  استقرار صندوق های نظر سنجی در سطح شرکت می باشد.

در این آیین 160 نفر از کارکنان نمونه شرکت با اهداء لوح،  مورد تقدیر قرار گرفتند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد