بانویم معصومه (ع)! نگاه معصومانه‏ات، امید را در دل خسته زمین می‏رویاند و رایحه پاک بهشتی‏ات، نسیم را به وجد می‏آورد      
کد خبر: ۳۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
هدف از انجام الکترونیک امور مذکور در وهله اول انجام سریعتر امور بوده و در وهله دوم جلوگیری از مراجعه حضوری افراد به ثبت شرکتها و ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان بوده است
بگزارش بدر پرس از حدود چهار سال پیش انجام کلیه امور مربوط به ثبت تاسیس و تغییرات شرکتها و موسسات غیر تجاری از طریق سامانه اینترنتی ثبت شرکتها انجام میشود .

 صورتجلسات بصورت دستی تنظیم و در سامانه مربوطه وارد و کد پیگیری از سامانه دریافت میشه و نسخه فیزیکی مدارک از طریق پست به مرکز استان ارسال میشود .

 این گزارش حاکیست:هدف از انجام الکترونیک امور مذکور در وهله اول انجام سریعتر امور بوده و در وهله دوم جلوگیری از مراجعه حضوری افراد به ثبت شرکتها و ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان بوده است. 

در حالیکه مسیولین مربوطه بارها عنوان کرده اند که حداکثر زمان پاسخگویی به مدارک ارسالی15 روزه میباشد، اما مشاهده شده که بسیاری از پرونده های شرکتها ماهها پس از ارسال در انتظار پاسخ و صدور اگهی ثبت تاسیس یا تغییرات میمانند و در این مدت تکلیف متقاضیان مشخص نمیشود.

 گزارش خبرنگار ما از محل این اداره حاکیست:متقاضیان مجبور میشوندمرتب  به اداره ثبت شرکتها مستقر در پردیس اهواز مراجعه کنند که متاسفانه  با برخورد دور شان رییس اداره ثبت شرکتها مواجه میشوند .

طرح تکریم ارباب رجوع به هیچ عنوان در این اداره رعایت نمیشود .  در گزارش بعدی پاسخ اداره ثبت شرکتها را جویا خواهیم شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد