کد خبر: ۴۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
​با حضور ٢٥ گرافیست،
کارگاه طراحی پوستر با موضوعات بانکی و خدمات بانک صادرات ایران روز گذشته در فرهنگسرای ارسباران آغاز به کار کرد.
به گزارش بدر پرس به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در آیین آغاز به کار این کارگاه، امیر لعلی، رئیس اداره‌کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران با اشاره به نقش و اهمیت گرافیک در ایجاد برند ذهنی سازمان، گفت: عوامل متعددی در ایجاد تصویر ذهنی از برند در مخاطبان، مؤثر است که بخشی از آنها به تجربیات زیسته مخاطبان بر می‌گردد و بخشی نیز ناشی از تبلیغات، شنیدارها، روایت‌ها و... است که در این میان، گرافیک و تبلیغات بصری نقش مهم و بی‌بدیلی در ساخت تصویر مناسب از برند دارد.
وی با اشاره به اینکه بانک صادرات ایران در عین قدمت و ریشه‌دار بودن، سعی می‌کند برای تحقق شعار اصلی خود که «در خدمت مردم» بودن است، با صمیمت و صداقت با مخاطبان خود برخورد کند، افزود: به‌روز بودن و خلاقیت، ارتباطی به ریشه‌دار بودن ندارد و در صدد هستیم در این کارگاه طراحی پوستر، تصویری واقعی‌تر از بانک صادرات ایران ارائه دهیم، یعنی هم بر قدمت و سابقه قابل اعتماد این بانک تکیه کنیم و هم از به‌روز بودن، استفاده از تکنولوژی‌های نوین بانکداری، خدمات متنوع بانکی و محصولات خلاقه جدید این بانک سخن بگوییم.
رئیس اداره‌کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران در ادامه، موضوعاتی را که لازم است با نگاهی ویژه در طراحی پوستر‌ها به آنها پرداخته شود، تشریح کرد.
هدف از برگزاری این کارگاه سه‌روزه که زیر نظر استاد فرزاد ادیبی برگزار می‌شود، بهره‌مندی از ایده‌های خلاقانه، نوآورانه و متنوع هنرمندان فعال عرصه گرافیک در زمینه فرهنگ‌سازی و معرفی خدمات نظام بانکی و بانک صادرات ایران است.
در این کارگاه، هنرمندان به طراحی پوسترهای مورد نظر با موضوع «بانک صادرات ایران» پرداخته و پس از آن، پوسترهای برتر انتخاب خواهند شد که این آثار در نمایشگاه‌های گروهی به نمایش در خواهند آمد. همچنین از آثار منتخب این کارگاه در تبلیغات ترویجی بانک صادرات ایران در قالب بیلبورد، پوستر، کارت، بروشور، کتاب و... استفاده خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد