دو چيز را خداوند در اين جهان كيفر ميدهد : تعدي ، و ناسپاسي پدر و مادر . حضرت محمد (ص)      کسی در قیامت در امان نیست مگر کسی که در دنیا ترس از خدا در دل داشت.امام حسین(ع)      
کد خبر: ۴۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
سومین نشست کارگروه تخصصی تبلیغات با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان این حوزه برگزار شد.
 محمد خُدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با تاکید بر اهمیت و جایگاه تبلیغات به عنوان فرصتی بزرگ برای تسهیل فضای کسب و کار و مهندسی جریان اقتصادی کشور در حوزه تولید، توزیع و مصرف کالا و کمک به اقتصاد کلان کشور، گفت: ایجاد ظرفیت‌های گفتمانی در این فضا از وظایف کارگروه تخصصی تبلیغات به عنوان اتاق فکر حوزه تبلیغات کشور است.

وی رشد کیفی تبلیغات را لازمه توسعه فضای اقتصاد ملی دانست و گفت: همسوسازی جریان رسانه‌ای کشور با تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه تبلیغات از سیاست‌های معاونت مطبوعاتی برای کمک به رشد اقتصادی و رونق تولید کالا و خدمات داخلی است که در این مسیر می‌توان از ظرفیت‌های فکری و ابزارهای هر دو عرصه استفاده کرد و هنر استفاده از این ظرفیت‌ها در اختیار هر دو سوی این طیف به عنوان کنشگران و حلقه‌های واسط ارتباطی دولت و مردم قرار دارد.

مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی نیز در این نشست با تأکید بر لزوم هماهنگی بیشتر و هم‌افزایی بین بخشی در حوزه‌های مختلف برای کمک به نقش هدایتی و نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی تبلیغات در کشور گفت: با سیاست‌های جديد معاونت مطبوعاتی و رویکرد اخیر این دفتر، وظایف و مسئولیت‌های ذاتی و حاکمیتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه با قوت بیشتری قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد.

احسان الله حجتی با اشاره به پیگیری و انجام برخی فعالیت‌های زیرساختی در این حوزه هم چون کمک به شکل گیری تشکل‌های تبلیغاتی، ساماندهی تبلیغات فضای مجازی و پالایش ضوابط و مقررات موجود، افزود: تدوین نقشه راه با شناسایی چالش‌ها و موانع پیش‌رو در کنار ارایه راهکارهای مناسب برای برون رفت از آن‌ها نیز با بهره گیری از ظرفیت کارگروه تخصصی تبلیغات در دستور کار قرار دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد