عیدباستانی نوروز 1400  و بهار طبیعت بر همگان مبارک باد .با آرزوی از بین رفتن ویروس کرونا      
کد خبر: ۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
قائم مقام مدیرعامل ملی حفاری بر حرکت بسوی مدیریت کیفیت با محوریت دانش ، مشتری مداری و اجرای برنامه ممیزی اثربخش تاکید کرد.

به گزارش بدرپرس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، اولین جلسه برنامه ممیزی سیستم مدیریت کیفیت با حضور قائم مقام مدیرعامل ، معاونین ، مدیران ، کارشناسان و تیم ممیزی شرکت ( SGS ) برگزار گردید.

در ابتدای این نشست مهندس تاکایدی قائم مقام و نماینده مدیرعامل در کمیته راهبری سیستم مدیریت کیفیت گفت : سازمانها برای حفظ موقعیت و توان رقابتی ، نیازمند بهبود کیفیت و بکارگیری سیستم هایی هستند که هر روز موثرتر وکاراتر در صدد افزایش رضایت مشتریان باشند ، زیرا مشتریان به کسانی رجوع می نمایند که از اعتبار کافی در بازار کسب برخوردار باشند.

وی افزود : مشتریان را فقط می توان با کیفیت مطلوب و انجام کار بموقع حفظ و جذب کرد و این مشتریان هستند که روش های نوین فعالیت و کسب و کار را دیکته می کنند.

تاکایدی ادامه داد : در اقتصاد مشتری مداری برندگان اصلی کسانی هستند که راهبری سازمانها را حول محور ارزش آفرینی برای مشتریان سازماندهی کرده باشند.

قاوم مقام مدیرعامل در خاتمه گفت : مدیریت کیفیت با محوریت دانش و مشتری مداری در سرفصل برنامه های شرکت قرار دارد و در واقع این دیدگاه مشتری است که برای سازمان ارزش می آفریند و سازمان ها می بایست برای کارکنان، مشتریان و سایر ذینفعان این دیدگاه را ایجاد کنند که کیفیت حاصل خواهد گردید و بهبود خواهد یافت.

در ادامه این نشست آقای مهندس حسینیان سرگروه تیم ممیزی به مرور برنامه ممیزی که در قالب 35 نفر/ روز و توسط 9 گروه ممیزی برنامه ریزی گردیده، اشاره کرد و گفت : ویرایش 2015 استاندارد ایزو 9001 در شهریور یا مهر ( سپتامبر 2015 ) به طور رسمی منتشر خواهد شد.

وی افزود : نسخه ویرایش 2015 استاندارد ، تغییرات زیادی نسبت به ویرایش 2008 دارد و آنچه که از پیش نویش 2015 ایزو 9001 بر می آید این است که سازمانها باید به سوی مدیریت کیفیت جامع حرکت کنند و نسبت به سیستم مدیریت کیفیت دیدگاه استراتژیک داشته باشند.

حسینیان خاطرنشان کرد : در این ویرایش نگرش استاندارد تخصصی تر شده و سعی بر آن دارد که سازمانها را با شرایط روز و پیشرفت ها و تغییرات سریع محیط کسب و کار هماهنگ نماید.

وی تصریح کرد : مدیریت ریسک ، مدیریت استراتژیک، مدیریت دانش و تاکید بر ایجاد ارزش برای مشتری و سازمان از جمله مهمترین تغییرات در ویرایش جدید این استاندارد هستند.

حسینیان در خاتمه گفت : بر اساس اعلام سازمان جهانی استاندارد (ISO ) شرکتهایی که دارای گواهینامه ویرایش 2008 می باشند ، از زمان انتشار تا سال 2018 فرصت دارند تا تغییرات ویرایش جدید را در سیستم خود لحاظ نموده و بر اساس ویرایش جدید مورد ممیزی قرار گیرند.

گفتنی است شرکت ملی حفاری ایران دارنده گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9001:2000 برای دوازدهمین دوره و در واقع در دوره سه ساله چهارم توسط شرکت (SGS ) به عنوان شرکت ممیز شخص ثالث مورد ممیزی قرار می گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد